Złote myśli Kajetana

Ja poszukam Słonia Który sie Nadaje do trąbienia żeby delfin latał. 

 

Trzeba mieć 2,5 roku, żeby powiedzieć takie zdanie i żeby miało sens. 

Jeśli przeczyta się je zanotowane na szybko i zostawione na stole będąc mężczyzną czterdziestoletnim i potraktuje jako wiadomość do siebie, takie zdanie budzi co najmniej konsternację. 

 

Anywho. Wróciłam z pracy, jedną ręką umyłam ręce, drugą przywitałam się z chłopakami, trzecią poskładałam pranie, czwartą wstawiłam zmywanie, piątą – upiekłam nadzwyczaj pyszne bułki. Zwykłe bułki, posmarowane zamiast masłem – olejem kokosowym. Piękne wyszły, piękne i pachnące. 

A teraz mam czas dla siebie. W domu cisza, nawet koty pełnią swoje podstawowe funkcje dekoracyjne śpiąc, a nie tłuką się jak zwykle.

 

Skomentuj

