Serio serio.

Po miesiącu przyczajki kupiłam wykroje na zabawki z filcu* dla młodego i filc. No i do zakupu wykrojów potrzebowałam natychmiast pejpala a do filcu konta na allegro. Zatem  zakładam jedno – okazuje się, że ups, taki mail już jest w bazie, wpisuję moje hasło domyślne – jebudu – się okazuje się, że miałam ci ja konto na pejpalu. Zaraz potem rejestracja na allegro. Tak, jestem (byłam) jedną z tych siedmiu osób w kraju, które nie korzystały. Wpisuję więc email i wtem!  znowu walą mi w pysk, że a jednak nie ma tak dobrze, znają mnie – tu już domyślne hasło nie zadziałało, ale krótka hopka z wpisaniem po kolei wszystkich moich warszawskich kodów pocztowych na wszystkich adresach gdzie stacjonowałam i gdzie stacjonował mój internet i co ja paczę, mam też konto na allegro. I ja się pytam, kto?, jak?, kiedy? gdzie? po co? dlaczego? jak to się stało w ogóle? przy jakiej okazji nabyłam konto na paypalu, którego nie używałam i konto na allegro, którego też nie używałam.

No nic.

Otwieram zmywarkę, pytam Kubę, czy w środku są brudne, czy czyste. W tym samym momencie on odpowiada – brudne, a ja mówię – czyste. I patrzę. I widzę mindfuck w akcji.

– Nie zrobiłeś tego – mówię. – Nie wstawiłeś brudnych talerzy do czystych?

– No właśnie tak. Co gorsza, ja je poprzestawiałem między sobą żeby stały równo i przepłukałem.

Cóż.

Żyźń.

*Podobno tylko mnie to bierze, ale dziś kilkanaście razy otwierałam plik i miziałam wzrokiem te cudeńka. Brakuje mi jeszcze nożyczek w ząbek tnących.

Skomentuj

