Skrzynka dla Kasi

Nad tym zestawem pracowałam ostatnio. Skończyłam przedwczoraj wieczorem, ale przed wysłaniem go adresatce chciałam zrobić zdjęcia w świetle dziennym.

Jestem z niego prawie całkiem zadowolona.

Kolorystyka tym razem zdecydowanie ograniczona, ale dzięki temu całość wygląda naprawdę jak jeden komplet w którym wszystko pasuje do siebie.

Co zmieniłam?

Wycinając filc na piłę i śrubokret zostawiłam trochę więcej materiału przy łączeniu rączki z ostrzem, podkładając go zanim przyszyłam ostrza.

I całość wygląda tak:

Narzędzia z filcu

Zestaw narzędzi filcowych

 

Poza tym próbowałam zrobić czajnik, ale mi nie wyszedł, coś niehalo z wzorem.

2 thoughts on “Skrzynka dla Kasi

Skomentuj

