Skrzynka dla M.

Jest nowa skrzynka! tym razem kolory miały być niebiesko-zielone. No to są. Miło się szyło coś, co nie jest czerwone 🙂  Podoba się?

Filcowe narzędzia dla chłopczyka

Filcowe narzędzia dla chłopczyka

 

A poza tym – w piątek syn wylądował u lekarza z podejrzeniem ataku wyrostka. Dwulatek. Jak się okazało, że to tylko ucho, ale za to ropa cieknie, to nawet była ulga.

Ja mam zresztą zapewne tę samą bakterię, tyle że nie w uchu. I tak sobie chorujemy któryś już tydzień z rzędu. Niech już ta wiosna.

Jestem zmęczona, wiecie? Potrzebuję wziąć i wypocząć, wypisać wniosek o urlop a potem spać do oporu, wstawać, szyć, czytać, gotować. I tak przez tydzień albo dwa. Taką mam wizję wypoczynku. Nie wiem, może powinnam fantazjować o wycieczkach w ciepłe kraje, ale to jednak nie byłaby moja wizja.

Jutro wypełniam wniosek o urlop i niech się dzieje.

 

 

8 thoughts on “Skrzynka dla M.

  1. Anka C pisze:

    tak, ale jeszcze nie działa, bo dziecko nie obczajało jeszcze prawdziwej piły i nie wie, że to grozi kalectwem 😉 ogarnia się od piły, jak od muchy. ale wiertarka i próby wywiercenia dziury w ciele działają – atak śmiechu i gonitwa po pokoju 🙂

    Lubię to

  2. Anka C pisze:

    Chciałam tylko powiedzieć, że czerwona skrzynka i czerwono-żółty komplecik święcą triumfy kolejny dzień. Dzisiaj nawet skrzynka doznała lekkiego pogięcia, bo dziecko z nią zasnęło, a właściwie na niej.
    Zasadniczo Kasia preferuje śrubokręt i klucz, a ja mam wiercić. Najfajniej, jak wiercę jej w brzuchu.
    Generalnie zabawki trafione w dyszkę 🙂

    Lubię to

Skomentuj

