QA

Co robić, jak zrobi się coś, z czego nie jesteśmy zadowoleni?

Drobiazg, wiertarka. Uszyłam, patrzę. No nie. Nie podoba mi się. Nie zwróciłam uwagi i pod nożyczki i igłę poleciał nie ten odcień szarego. Nie ten zielony, niby też ciemny ale nie ten. Jakieś nierówności w ściegu. Wiertło jakoś mało stabilnie wygląda.

Hm. Niby wszystko ok, ale nie ok. Cóż czynić? A co należało zrobić?

Siadłam, popatrzyłam i podjęłam decyzję. Przecież nie wyślę małemu chłopczykowi zabawki, która mi się nie podoba. Przecież tak nie wolno. Przecież chcę, żeby jego mamie też się podobało.

Nawet, jeśli poczekają jeden dzień dłużej, bo warto. Jutro pewnie skończę już.

 

 

 

Skomentuj

