Doniczka malowana farbą tablicową.

Nadszedł moment przesadzania sadzonek ostrej papryki, a że mam tego mnóstwo, to część trafiła do folk aka garden hipster wiader z pomidorami, ale zostało mi i tak kilka. No to pogrzebałam po zakamarkach i wynalazłam wstrętnie bladoróżową doniczkę. No to farba tablicowa, kreda, ziemia i o:

doniczka na papryczkę

doniczka na papryczkę

Miałam malować wiadra, ale zdecydowanie za mało chropowata powierzchnia. Tak więc pozostaje mi czekać, aż czas pokryje je szlachetną patyną. Czy czymś tam.  A doniczki na zioła spodobały mi się u tej pani, która w ogóle to fajne robi bambetle.  Na doniczkach można napisać, co w środku. Ale po co pisać, skoro można narysować.

 

 

 

4 thoughts on “Doniczka malowana farbą tablicową.

    • dzięki 🙂
      podejrzewam, że więcej doniczek w tym kolorze będzie nadawać nieco przygnębiającego klimatu balkonowi, ale widziałam, że są i jasne tablicówki, więc w przyszłym roku może pójdę w malowanie ich na przemian na biało i czarno

      Polubienie

Skomentuj

