Człowiek w nietoperzu

Na zawodowych modelkach najgorszy badziew może wyglądać pięknie. Ze zwykłymi kobietami nie jest już tak prosto. Ale jak człowiek szyje dla kobiety niezwykłej, to efekt musi, po prostu musi być dobry, or else.

Poprzednio chwaliłam się nietoperzem ze skrzydłami (duh!). Odczekałam swoje i właścicielka przyjechała po niego specjalnie z drugiego końca kraju, wdziała go, upiłyśmy się koncertowo na podłodze oraz siłą spojrzenia stłukłam kieliszek od wina, co parę minut przypominając sobie, że ma zajebistą bluzkę. A potem wstałyśmy na drugi dzień o świcie (czyli w południe) i poszłyśmy na podwórko zrobić zdjęcia.  Wśród wielu moich talentów fotografowanie zdecydowanie nie plasuje się specjalnie wysoko. To eufemizm i niedopowiedzenie miesiąca. Ale staram się.

(Nie)zwykła kobieta w bluzce, którą uszyłam, której haft zaprojektowałam i wykonałam wygląda tak:

Zwróćcie uwagę, jak pięknie układa się na biuście i co robi w okolicach brzucha (jakiego w ogóle brzucha?)

Bluzka nietoperz na żywym organiźmie, z tylu

Bluzka nietoperz na żywym organiźmie, z tylu

Bluzka nietoperz na żywym organiźmie, z przodu

Bluzka nietoperz na żywym organiźmie, z przodu

Bluzka nietoperz na żywym organiźmie, trochę bokiem

Bluzka nietoperz na żywym organiźmie, trochę bokiem

Bluzka nietoperz na żywym organiźmie,  rozpościera skrzydła i wzbija się do lotu :D

Bluzka nietoperz na żywym organiźmie, rozpościera skrzydła i wzbija się do lotu 😀

Bluzka z granatowej bawełny dresowej 280g, skrzydła – haft komputerowy mojego projektu i wykonania

10 thoughts on “Człowiek w nietoperzu

Skomentuj

