Konkurs lepiejowo-kominowy – cd

wąsacz w czapce

wąsacz w czapce

 

 

3 dni do końca konkursu. No to pomyślałam, że wrzucę wszystkie, które znalazłam zgłoszone i kto zechce, jeszcze może poklikać, popolubiać i takie tam 🙂  Jakbym jakiegoś nie wpisała, zwróćcie mi uwagę w komentarzach 🙂

 

Gosia W

Lepiej komin mieć z wąsami

niźli sople nad ustami

Aga Ł

Lepiej szyję w komin włożyć, niźli jeża wychędożyć!

Ola JJ

lepiej wąsaty komin nosić, niźli o leki się potem prosić

Fabryka Klimatów

Lepiej niech już wąż pokąsa

Niżli komin mieć bez wąsa

Magda M

LEPSZE WĄSY NA KOMINIE

NIŹLI POD NIM (NA DZIEWCZYNIE)

Ola K

Lepiej czapkę i komin rawkowy

niźli katar i ból głowy

Basia D

Lepiej cztery mieć kominy,

niźli zgubić ten jedyny.

Martuś

Lepiej komin nosić z wąsem niż zadawać się z alfonsem

Ola S

lepiej w wąsa się owinąć

niźli w szarą zimę zginąć

A muszę Wam powiedzieć, że odkąd o poranku zaczął trzaskać przymrozek, mój komin jest najlepszym, co można mieć na szyi – wreszcie jest mi ciepło i wygodnie, a jednocześnie nie plączą się wokół mnie rozmaite frędzle, końcówki i supły :))

Warto mieć wąsaty komin, serio serio!

Skomentuj

