Turkusowe haremki – rok bez kupowania – projekt 1

Różne ludzie mają figury. Porównywane są do kształtów owoców (jabłko, gruszka, banan?) albo liter albo owadów.

A ja uszyłam sobie spodnie dzieki którym moja linia niebezpiecznie i brawurowo ociera się o kształt Misia Yogi.

Haremki są cudne – banalnie proste do uszycia. Oczywiście nie byłabym sobą, jakbym nie miała ataku kreatywności. Tzn hafcik se pykłam na nogawkach. Porty są turkusowe, więc hafcik musiał być czekoladowy. No bo jakiż inny?

Tak czy inaczej, spodnie są, jeśli chodzi o realizację zamierzeń noworocznych – jestem nadal do przodu 🙂

Szczególnie podobają mi się kieszenie:

turkusowe haremki z haftem - kieszeń

turkusowe haremki z haftem – kieszeń

Haft wygląda tak:

turkusowe haremki z haftem - haft współczesny

turkusowe haremki z haftem – haft współczesny

I porty w całej okazałości:

turkusowe haremki z haftem

turkusowe haremki z haftem

No i jeszcze obniżony krok z kieszeniami:

turkusowe haremki z haftem

turkusowe haremki z haftem

Są obłędnie wygodne i porażające w swoim turkusie. W pasie mają ściągacz, w kostkach też. W ściągaczu w pasie mają dziurki do przewleczenia sznurka, jakby mi kiedyś przyszło do głowy schudnąć, to zawsze będzie można je przywiązać do siebie.

Tak naprawdę to ja uwielbiam takie kroje – są luźne, nonszalanckie, wyzywająco swobodne i wolne od nacisków społecznych. Tak je widzę, serio.

Aaa hafcik jest fraktalny, trójkowy.

7 thoughts on “Turkusowe haremki – rok bez kupowania – projekt 1

Skomentuj

