Kominy na wiosnę, na szyję, na dziecko

To było tak.

Dorwałam jakiś czas temu piękne, grube minky*, w sumie w 3 kolorach. I tak sobie to minky leżało i nabierało mocy prawnej. Raz napadł mnie atak kreatywności i z jednego wykroiłam sowę, ale tak poza tym to leżało i czekało aż przyjdzie ten dzień.

No i WTEM! dzień ten nadszedł. Pewnego pięknego dnia czerwony minky dodał mi się do granatowej dzianiny dresowej, żeby pasować do granatowej kurtki wiosenno-jesiennej progeniturka z czerwoną podszewką. Kurtka, nie progeniturek.

Morelowy dopasował się do, uwaga piaskowego. Morela na piachu, brzmi jak owoce na plaży. (inna nazwa tego piaskowego, to musztarda, ale kamon – morela w musztardzie?)

morelowo - piaskowe kominy z minky z dresówką

morelowo – piaskowe kominy z minky z dresówką

 

No i błękitny, chcąc nie chcąc, dodał się do turkusu. Czyli że letnie niebo i lazurowe wybrzeże oraz plaża i owoce, chyba potrzebuję wakacji, ale kto nie potrzebuje wakacji pod koniec marca 😉

błękitno-turkusowe kominy z minky z dresówką

błękitno-turkusowe kominy z minky z dresówką

No i wszystkie razem wyszły mi tak o:

Kolorowe kominy z minky

Kolorowe kominy z minky

 

Czerwonych zrobiłam 2, ale jeden z nich poszedł od razu do testów na przedszkolaku, który zresztą polubił go bardzo. Bo czerwony to mój ulubiony kolol, mamo.

Przedszkolak w kominie wygląda tak:

Minimodel w kominie z minky

Minimodel w kominie z minky

Minimodel w kominie z minky

Minimodel w kominie z minky

 

Przy okazji, jak widać, spodnie z mapą się przyjęły z entuzjazmem. Co rano, na pytanie, które spodnie chce założyć, słyszę odpowiedź ‚spodnie z mapą’. Pokazuje na niej Meksyk, Madagaskar i Japonię.

 

Jak już jesteśmy przy geografii, zagadka: dlaczego przedszkolak pokazuje akurat te miejsca? 🙂  Ktoś ma jakieś pomysły? Osoby nie posiadające na stanie nieletnich w wieku przedszkolnym dostają dodatkowe punkty 😉

 

Aaa, no przecież. Kominy można i należy kupić tutaj. A jak napiszecie do mnie maila na rawkab[at]gmail.com, to wyślę Wam tajemniczy kod, dzięki któremu możecie dostać 10% rabatu na zamówienie na kapitansowa.pl, zawierające przynajmniej jeden z tych moich cudnych, mięciutkich kominów!!!

 

 

*Minky – mięciutki polarek z wypustkami. To moje ma gramaturę 400g, więc naprawdę jest grube, gęste i cudne.

One thought on “Kominy na wiosnę, na szyję, na dziecko

Skomentuj

