Krótkie podsumowanie kwietnia

Zanim spadną w odmęty niepamięci na FP poczyniania kwietniowe, pomyślałam, że dobrze by je było wyciągnąć i wrzucić na bloga kupa mięci.

Co było na blogasku, to widać. Ale w międzyczacie coś tam się też szyło, coś malowało, coś drukowało. Nie wszystko wrzucałam w sieć, ale kilka rzeczy owszem.

I tak kwiecień rozpoczęliśmy z przytupem i koszulką w TARDIS dla niskiego:

TARDIS T-SHIRT

TARDIS T-SHIRT

Taką koszulkę możecie zamówić pisząc maila na sklep@kapitansowa.pl

Nosi się świetnie, nadruk trzyma się solidnie.

Potem było o tym, jak rozmawiać z partnerem bez potrzeby kłapania paszczą.

Zaraz potem malowaliśmy z niskim materiał na jego t-shirta, tshirt został uszyty i zademonstrowany ubi et orbi tutaj. W międzyczasie pochwaliłam się światu na fejsie kolejnym uszytkiem w kategorii kiecka.

Sukienka z szarej dresówki

Sukienka z szarej dresówki

 

Potem bawiłam się klockami i malowałam kolejną bluzę. Uszyłam prototypy cienkich t-shirtów dla dzieciaków, a miesiąc zakończyłam spektakularną, ręcznie malowaną zieloną kiecką w krzaczory.

Podsumowując. Jakby komuś t-shirta malowanego ręcznie albo nadrukowanego, klikamy na sklep albo piszemy maila na sklep@kapitansowa.pl, albo do mnie rawkab@gmail.com i coś wymyślamy ładnego razem.

 

 

 

 

 

Skomentuj

